Urodziny obchodzi 1 wzorkowiczka!
28674 wzorkowiczek dodało 19253 zdjęć do galerii!

Wzorkowicze i Wzorkowiczki!!

Dodano: 2014-02-23 00:05:06, Odsłon: 873  

Hejka, jestem na tym forum krotki czas i zauwazylam, ze naprawde malo sie tu dzieje w porownaniu do tego co dzialo sie zanim dolaczylam..

Wnioski takie wysnulam dlatego,ze  staralam sie przejzec ta stronke, poniewaz jestem poczatkujaca i ucze sie duzo dzieki temu, ze przegladam wasze prace :)

Ogolnie stwierdzam fakt, ze kazda praca jest wyjatkowa, nie kazdy od razu jest mistrzem i robi pieknie paaznokcie wszystko przychodzi z czasem, kazdy uczy sie na bledach...

Ja mam nadzieje, ze moje prace tez, beda za jakis czas takie piekne jak wasze:) emot

Musimy jakos te forum rozruszac, bo sa tu fantastyczni stylisci i chcialabym codzien podziwiac prace ludzi, ktorzy wkladaja swoje serducho by wykonac jak najlepiej to co potrafiaemot Zycze wam milego weekenduemot

Dołączyła: 2014-01-05 13:26:36

Sklep Paznokcie Żele Hurtownia Kosmetyczna

POMOCY !!!

witam dziewczyny :) dlaczego jak nałoze zel na naturalne pazurki to szybko odpryskuje tak jak lak...

Czy chcielibyście usług płatnych na Wzor

Hej dziewczyny i chłopaki! :) Zastanawialiśmy się z teamem, czy chcielibyście jakiś usług...

wzorki

...

witam wszystkie piekne panie;)

Mam klientke ktora ma bardzo slaba plytke paznokcia. I czy to dlatego zel nie trzyma sie plytki i op...

sorki

Dziewczyny, oceniam Wasze zdjecia, ale niestety nie mam czasu ich komentować...

pomocy!

poradzcie co robić by żele nie podchodziły powietrzem u nasady paznokcia ?...

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/phot

linka nie da sie wkleić do strony( strona pisma Paznokcie)ale moja fotka to pozdrowienia zna...

moj blogasek :) zapraszam, niebawem new

www.studionefretete.blog.onet.pl...

Moj blog

www.ewaunia.pinger.pl...

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage